/ Akademia Smart Wedding  / Fajerwerki na weselu

Fajerwerki na weselu

Często pytacie o dodatkowe atrakcje na przyjęciu weselnym. W tym sezonie jedną z ulubionych atrakcji naszych Par Młodych są pokazy fajerwerków. Jest to wyjątkowo piękna niespodzianka, która na długo zostanie w pamięci gości. Organizując pokaz należy pamiętać o kilku ważnych aspektach:

  1. BEZPIECZEŃSTWO

    – pokaz możesz zorganizować na własną rękę lub wynająć profesjonalną firmę. Plusem pierwszego rozwiązania są z pewnością niższe koszty jednak nie masz pewności, że osoba która została oddelegowana do zadania nie będzie pod wpływem alkoholu i nie uszkodzi siebie oraz innych uczestników. Wybór rekomendowanej firmy zapewnia Ci bezpieczeństwo, zminimalizuje stres i pozwoli cieszyć się show.

    – jeśli postanowisz samemu zaplanować atrakcję kupuj tylko w licencjonowanych punktach. W internecie można znaleźć wiele sklepów ze szczegółowymi opisami i instrukcją bezpieczeństwa. Nie radzimy kupowania fajerwerków na straganach gdzie sprzęt może być niewiadomego pochodzenia.
    – minimalna odległość od ludzi to 20-30m jednak ładunki o kalibrze 2 wymagają odległości przynajmniej 50m.

  2. ZGŁOSZENIE POKAZU

    – kwestią podstawową jest zgoda pisemna lub ustna właściciela terenu, na którym pokaz się odbędzie

    – zasady ogólne nie są jednakowe dla każdego regionu. Kiedyś każdy pokaz powinien być zgłoszony do Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej (PAŻP) obecnie Agencja na swojej stronie ma mapkę, która podpowiada na jakim terenie zgłoszenie jest lub nie jest obowiązkowe. W RADIEJOWICACH NIE TRZEBA ZGŁASZAĆ.

    – zgłoszenie do straży pożarnej jest dobrowolne jednak w okresie dużej suszy lub na terenach silnie zalesionych jest to wskazane

  3. GODZINA POKAZU

    – należy pamiętać o zakazie zakłócania ciszy nocnej, pokaz należy zakończyć przed godziną 22.00

Post powstał przy współpracy z Rafałem Skowrońskim – właścicielem firmy superpower.pl